اهتمام ویژه نیروی دریایی در ترویج فرهنگ قرآنی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اهتمام ویژه نیروی دریایی در ترویج فرهنگ قرآنی
نوشته شده در پنج شنبه 27 خرداد 1395
بازدید : 118
نویسنده : علی

 

امیر دریادار دوم تورج حسنی‌مقدم دیشب در مراسم محفل انس با قرآن تخصص‌های دریایی این شهر اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش اهتمام ویژه‌ای برای تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم دارد.

وی ماه مبارک رمضان را نردبان ترقی و معراج انسانی به عالم تعالی توصیف کرد و افزود: این ماه بهترین فرصت برای استفاده و بهره‌مندی از نعمات و عنایات بی‌انتهای الهی است تا ذخیره‌ای برای آخرت باشد.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با بیان اینکه قرآن علم بی‌واسطه خدا با مردم و انس با قرآن گفت‌وگوی با خدا است، تصریح کرد: انس با قرآن موجب هدایت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری 60 کلاس آموزش و قرائت قرآن کریم در ابتدای هر روز ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: درک معانی و مفاهیم قرآن راهگشا بوده و ما را به هدف اصلی که سعادت دنیا و آخرت است می‌رساند.

دریادار دوم حسنی‌مقدم افزود: طرح کلی اندیشه‌های اسلامی را می‌توانیم در قرآن ببینیم و کهن‌ترین معمار این طرح قرآن کریم است.

وی در پایان ،نیروی دریایی ارتش را یک نیروی تخصصی خواند و خاطرنشان کرد: این نیرو علاوه بر مسؤولیت سنگین دفاع از منافع نظام اسلامی، با برخورداری از کارکنان متعهد و متخصص، اهتمام ویژه‌ای در امر ترویج فرهنگ قرآنی دارد و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آن ارتقای روحیه معنوی و سلحشوری دریادلان در ماه بهار قرآن است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: